16 Şubat 2012 Perşembe

Ambalajlar



Hazırladığım ürünleri şık ambalajlarda sahiplerine teslim etmeyi seviyorum, mesela aşağıda gördüğünüz kırmızı  kağıt poşetlerin kenarına aldığım kar tanelerini yapıştırdım, yılbaşına uygun temalı bir ambalaj haline geldi.




Aşağıdaki görmüş olduğunuz kırmızı kutu bana daha önce hediye gelen bir ürünün ambalajı idi atmadım sakladım işte sakla samanı gelir zamanı diye atalarımız boşuna söylememişler sakladığım o kutunun içine   yılbaşı için hazırladığım seramik narları yerleştirdim evde bulunan kurdele ve çiçeklerin bir tutam yaprağı ile de süsleyerek sahibine teslim ettim.



Bu kutuyu çok ucuz bir fiyata satın aldım, içine evde bulunan bir parça tülü buruşturarak yerleştirdikten sonra ortaya da narı koydum, evde bulunan kurdelelerle de bağladım, yine hem eknomik hem de görsel anlamda hoş bir sunum oldu.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder