16 Şubat 2012 Perşembe

Gümüş Kordonlu Havlu



Tuhafiyecileri gezmekten çok keyif alırım, oralarda gördüğüm değişik malzemelerle yeni birşeyler üretmeyi, eskileri küçük dokunuşlarla yenilemeyi, uzun süredir kullanmadığım ama vermeyede kıyamadığım bir bluzun bir tarafına püskül dikip üzerini taşlarla hareketlendirmek gibi katma değer yaratan  işlerle uğraşmayı çok seviyorum ve bunları yaparken de zaman nasıl geçiyor hiç anlamıyorum. 

Aslında bu aralar seramik ve ahşap boyama merakım nedeniyle diğer hobilerime biraz ara vermiş bulunuyorun ama en kısa zamanda yine başlıyacağım. 

Aşağıdaki havlu modelinde gümüş kordunu dairesel hareketlerle kendi etrafında doladım ucunu dikerek sabitledim, ortasına da inci diktim. Gümüş kurdeleyi havlunun kenarına diktikten sonra hazırladığım aksesuarıda havlunun ortasına diktim.



ha







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder