9 Ekim 2012 Salı

Seramik duvar panosu broşlu



Uzun bir aradan sonra herkese merhaba, 
Yaz tatiliydi, okul açılışıydı derken kaldığım yerden çalışmalarıma tekrar başladım. 
Bu işe başladığımdan beri nihayet kendi evim için birşeyler yapma sırası geldi, yukarıda görmüş olduğunuz duvar panoları salon duvarımda yerini aldı bile...
Gelelim panoyu nasıl hazırladığıma; 
Su bazlı krem rengi boya ile objeyi 2 kat boyadım kuruduktan sonra metalik inci kremi ile de 2 kat daha boyadım. Objenin tepesindeki güllü yerleri, iç ve dış çevrelerini de altın renkli su bazlı boya ile boyadım. kuruduktan sonra su bazlı vernik geçtim.
Objenin ortasındaki broşu Kadıköy'deki bir boncukcudan aldım ve objeye yapıştırdım, etrafına ince dantel geçtikten sonra alt kısma da tuhafiyeciden aldığım minik hazır kurdele fiyonku yapıştırdım, püskül benim vazgeçilmez aksesuarlarımdan biri olduğu için panonun ucuna birde püskül konduru verdim ve duvarıma astımmmm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder