13 Kasım 2012 Salı

Mavi Puantiyeli Ahşap Kutu ve Kuşlar




Bu sevimli kutu ve kuşları komşum sevgili Burçak için hazırladım, Bu ayın sonunda bebeğimiz geliyor biz ailecek bebek çok sevdiğimiz ve de özlediğimiz için minik Yamaç'ın gelmesini sabırsızlıkla bekliyoruz.
Kutunun üzerinde peçete ile hamur kabartma tekniği uyguladım, beyaz puantiyeleri şablon kullanarak yaptım, duvar aksesuarı kuşları da kurdele ve tuhafiyeden aldığım papatya şeklinde aksesuarla süsledim. Kutularda su bazlı boya ve vernik kullandım. 
Yamaç bebeğimizin kurabiyelerini de yapıp aşağıdaki bisiklete yerleştirdim, bisikletide biraz süsledim tabiki benim gibi br kokoşun bu cici bisiklete ufak dokunuşlar yapmaması mümkün mü???







Kutuların içine şeker hamurundan bebek kurabiyelerimi de hazırladıktan sonra hediyelerimi götüreceğim, umarım beğenirsin Sevgili Buraçak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder